Retteketet neemt sabbatical

Twintig jaar geleden begon ik mijn eigen winkel op Schiermonnikoog. Het assortiment veranderde met de jaren mee. Mijn eiland bleef daarbij altijd mijn inspiratiebron: de zee, het strand, de duinen, de kleuren en de rust. De producten in mijn winkel vertellen allemaal hun eigen unieke verhaal.

Nu is het tijd om mijn horizon te verbreden en daarom neem ik samen met mijn vriend Hans een sabbatical. In april 2019 gooien we de trossen los van onze zeilboot, de Zeevalk. De Zeevalk is een aluminium midzwaard boot van 10,5 meter en voelt zich prima op het wad en zee thuis, net als wij. Daarom is ons plan om rustig langs de Europese westkust in korte etappes naar het zuiden te varen richting Spanje. 

Het is onze droom om tijdens deze zeilreis andere pareltjes van eilanden te ontdekken en te genieten van de lokale natuur en cultuur. Het lijkt ons heerlijk om straks zeeën van tijd te hebben, zodat we rustig kunnen scharrelen langs baaien, zandplaten, eilanden en rivieren. 

Dit betekent ook dat Retteketet er tussenuit gaat. Daarom wil ik hierbij al mijn klanten hartelijk bedanken voor hun bezoekjes, vertrouwen en gezelligheid. Misschien vind ik onderweg mooie, nieuwe schatten voor de winkel. Wat zeker is, is dat ik met nieuwe inspiratie terugkom. Dus graag tot ziens!

Janet Carrette

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ons plan

De trossen zijn los!